loading...

گیسوی در هم

بازدید : 21
چهارشنبه 17 آذر 1400 زمان : 15:53

راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش

اگر به دنبال خريد يک از بهترين ماشين لباسشويي‌هاي موجود در بازار هستيد حتما تا به حال نام برند بوش را شنيده‌ايد. اين برند آلماني به کيفيت بالاي دستگاه‌هاي خود مشهور است و محصولات خود را در سرتاسر دنيا به فروش مي‌رساند. اگر در انتخاب بهترين مدل بر اساس شرايط و معيارهاي خود مردد هستيد، اين راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش را تا انتها مطالعه کنيد.

z5_nea0.jpg

راهنماي خريد لباسشويي بوش

لباسشويي دستگاهي است که با چرخاندن ديگ خود، تمامي پارچه و لباس‌ها را از هرگونه چرک و لکه تميز مي‌کند. در بررسي کيفيت لباسشويي بوش مشخص شده که اين برند با استفاده از جديدترين و به روزترين تکنولوژي روز دنيا قادر است سخت‌‎ترين لکه‌هاي روي لباس را بدون آسيب رساندن به بافت پارچه از بين ببرد و آن را مثل روز اول نو و تميز کند. عمر بالاي قطعات داخلي لباسشويي و عملکرد عالي دستگاه در شستشوي لباس‌ها برند بوش را به يکي از بهترين توليدکنندگان لوازم خانگي برقي مبدل ساخته است.

در هنگام خريد ماشين لباسشويي بوش بهتر است ابتدا معيارهاي خود درباره بهترين ماشين لباسشويي بر اساس خواسته‌ها و شرايطتان را مشخص کنيد:

  1. ظرفيت ديگ

در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش، مهم‌ترين معيار انتخاب ماشين لباسشويي، تعداد اعضاي خانواده و ميزان لباس‌هاي کثيف در هر روز است چرا که بر اساس آن ظرفيت ديگ را انتخاب مي‌کنند. با توجه به اينکه ظرفيت ديگ ماشين لباسشويي بوش بين 6 تا 9 کيلوگرم است، اگر خانواده 1 تا 2 نفر ه داريد، خانواده‌اي کم جمعيت محسوب مي‌شويد و نياز به لباسشويي با ظرفيت ديگ 6 يا 7 کيلوگرم داريد. خانواده‌اي 3 تا 4 نفره خانواده‌هاي متوسط و خانواده 5 نفر به بالا جزو خانواده‌ها پر جمعيت قرار مي‌گيرند و بسته به ميزان لباس‌هاي کثيف در هر روز بايد دستگاهي با ظرفيت بالاتر بخرند.

  1. سري لباسشويي

بر اساس راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش، تمامي ماشين لباسشويي‌هاي اين برند در 3 سري اصلي قرار مي‌گيرد:

  • سري home professtional: اين سري جديدترين و پيشرفته‌ترين مدل‌هاي لباسشويي بوش در بازار را دارد و به دليل داشتن برنامه‌هاي شستشو بيشتر و برنامه‌ها مخصوص لکه بري جزو يکي از محبوب‌ترين‌ها در ميان خريداران است و مانيتور رنگي بسيار زيبايي دارد. بررسي کيفيت لباسشويي بوش نشان مي‌دهد که اين سري قادر به تميز کردن انواع لکه‌ها با کمتري انرژي و زمان است و هيچگونه آسيبي به بافت پارچه نخواهد رساند.
  • سري 8 : اين سري از ماشين لباسشويي‌هاي بوش تفاوت چنداني با سري home professtional ندارد و تنها تفاوتش در تعداد برنامه‌هاي لکه بري و داشتن مانيتور ساده LCD است. درب اين سري تک جداره است اما کيفيت قابل قبولي دارد. اين سري مانند سري home professtional داراي قابليت Home Connect است و به شما امکان روشن کردن دستگاه از راه دور را مي‌دهد.
  • سري 4 و 6

اين دو سري قطعات آلماني بوش را دارند اما در کشورهاي ترکيه و اسپانيا مونتاژ مي‌شوند. به همين دليل قيمت تمام شده آنها کمتر است و افراد زيادي تمايل به خريد اين سري از ماشين لباسشويي‌هاي بوش نشان مي‌دهند.

  1. نوع موتور

نکته ديگري که در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش به اشاره شده، نوع موتور دستگاه است. چرا که تاثير زيادي در عمر مفيد دستگاه، سرعت شستشو و سر و صداي آن در هنگام روشن بودن دارد. در حال حاضر تمامي موتورهاي لباسشويي بوش از نوع BLDC هستند که قدرت بالايي در شستشو و خشک کردن دارند و سيستم Eco Silence Drive بر روي آن باعث شده که صداي دستگاه در حين کار کردن به کمترين حالت خود برسد.

  1. قدرت موتور

در بررسي کيفيت لباسشويي بوش مشخص شده که قدرت موتور در مدل‌هاي اين برند شامل 1000، 1200، 1400 و 1600 دور در دقيقه مي‌رسد و تمام آنها براي يک شستشو با کيفيت کافي هستند. هرچه قدرت موتور بالاتر باشد، خشک کن دستگاه سريع‌تر عمل مي‌کند و زمان شستشو کمتر خواهد شد.

  1. سيستم‌هاي مکمل شستشو

در هر مدل، سيستم‌هاي خاصي لحاظ شده تا علاوه بر اينکه کيفيت شستشو بالاتر مي‌رود، عمر دستگاه نيز بيشتر گردد. از جمله سيستم‌هاي مکمل موجود که در راهنماي خريد لباسشويي بوش به آن اشاره شده مي‌توان موارد زير را نام برد:

  • Vario Drum: برنامه‌اي جهت محافظت از پارگي و خرابي لباس‌هاي نازک و حساس
  • Anti tangle: اين سيستم از پيچ خوردن لباس‌ها در داخل يکديگر جلوگيري مي‌کند و باعث بهتر تميز شدن پارچه و سالم ماندن بافت لباس مي‌شود. در اين حالت آب در سيکل آبکشي توسطسوراخ‌هايي بر روي ديگ خارج مي‌شود و همين موضوع از پيچيده شدن لباس‌ها به يکديگر و چروک شدنشان جلوگيري خواهد کرد.
  • Allergy Plus: اين قابليت تا 99.9 درصد منابع آلرژي زا را از روي لباس‌ها برطرف مي‌کند و بهترين گزينه براي شستشوي لباس‌هاي کودکان محسوب مي‌شود.
  1. سيستم‌هاي ايمني لباسشويي

راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش ادعا دارد اين سيستم‌ها از خراب شدن زود هنگام قطعات جلوگيري مي‌کند و باعث بالاتر رفتن عمر قطعات داخلي و بهبود کيفيت عملکرد آنها مي‌شود. از مهم‌ترين و موثرترين سيستم‌هاي ايمني که در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش به آن اشاره شده، مي‌توان موارد زير را نام برد:

  • SelfCleaning Condenser: اين سيستم در هر بار شستشو، 3 بار کندانسور دستگاه را تميز مي‌کند و همين مساله در عملکرد دستگاه و عمر قطعات تاثير مثبتي دارد.
  • Anti Vibration : با اضافه شدن اين قابليت به لباسشويي بوش اگرچه وزن دستگاه تا حد زيادي افزايش پيدا مي‌کند، اما عمر موتور بيشتر مي‌شود و تکان خوردن‌هاي زياد دستگاه در هنگام خشک کردن لباس‌ها به حداقل خواهد رسيد.
  • Active Water Plus: بر اساس راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش، اين سيستم از 3 سنسور کنترل، انتقال آب و حسگر بار ديگ تشکيل شده که مي‌تواند ميزان مصرف آب را کنترل کند تا آب بيشتر از نياز وارد ديگ نگردد و مصرف آب توسط دستگاه به حداقل برسد.
  • سيستم نشتي آب يا Aqua Stop: يکي از مشکلاتي که ممکن است براي هر ماشين لباسشويي پيش آيد، نشت ناخواسته آب از دستگاه به بيرون است.در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش نوشته شده که اين برند، جهت جلوگيري از بروز اين مشکل سيستم نشتي آب خاصي را طراحي کرده که در صورت هرگونه نشتي، جريان آب به سرعت قطع مي‌شود تا از خسارات ناشي از اين مشکل جلوگيري گردد.
  • سنسور اندازه گيري وزن: در گذشته اگر وزن لباس‌هاي داخل دستگاه به حداقل ظرفيت ديگ نمي‌رسيد، باعث چرخش بيش از حد ديگ مي‌شد که تاثيرات منفي زيادي بر روي آن به همراه داشت. اما سيستم اندازه‌گيري وزن ديگ در ماشين لباسشويي‌هاي بوش باعث شده که با هر تعداد لباسي بتوانيد دستگاه خود را روشن کنيد و نگران خرابي دستگاه نباشيد.

نکته: ريختن لباس بيشتر از حد ظرفيت ديگ، خشک نکردن لاستيک دور درب دستگاه، نوسانات شديد برق ساختمان و انتخاب برنامه شستشوي اشتباه مي‌تواند باعث خرابي دستگاه شما شود. در صورتي که موارد مهم در زمينه نگهداري ماشين لباسشويي را رعايت کنيد، در زمان کمتري با خراب شدن قطعات داخلي دستگاه خود مواجه خواهيد شد. لذا سعي کنيد با استفاده صحيح و نگهداري اصولي از دستگاه خود، براي چندين سال از تعمير لباسشويي بوش خود بي نياز شويد.

  1. جنس ديگ

در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش قيد شده که ديگ استفاده شده در تمامي مدل‌هاي ماشين لباسشويي بوش از نوع Vario drum است که يکي از بهترين‌ها در دنياست. اين ديگ از نخ کش کردن و خراب شدن بافت لباس‌هاي حساس جلوگيري مي‌کند و با حرکات آهسته و ملايم خود، کمترين ميزان آسيب را به تار و پود لباس دارد. بررسي کيفيت لباسشويي بوش نشان مي‌دهد که ديگ Vario drum تا حد زيادي از گره خوردگي لباس‌ها جلوگيري مي‌کند و چروک شدن آنها را به حداقل مي‌رساند لذا اتوکشي لباس‌ها نيز بسيار راحت‌تر مي‌شود.

  1. برنامه‌هاي شستشوي ماشين لباسشويي بوش

بر اساس راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش براي هر مدل برنامه‌هاي شستشوي متنوعي لحاظ شده تا کاربر بر اساس جنس پارچه، ميزان کثيفي و راهنماي شستشو لباس خود، بهترين برنامه شستشو را انتخاب کند. لازم به ذکر است که در کنار تمامي برنامه‌هاي از پيش تعيين شده توسط طراحان ماشين لباسشويي بوش، کاربر مي‌تواند دماي آب و تعداد دور خشک کن در دقيقه را تنظيم نمايد و برنامه شستشو را بر اساس سليقه و نياز خود، اندکي تغيير دهد.

به طور کلي برنامه‌هاي شستشو براي انواع لباس‌هاي حساس، نازک، سنگين وزن، پشمي، لباس‌هاي نخي، لباس‌هاي پلاستيکي و.. تعبيه شده‌اند. برند بوش يکي از کامل‌ترين برنامه‌هاي شستشو را دارد که ويژگي و مشخصات هريک از آنها در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش به تفصيل گفته شده تا کاربر بر اساس لباس‌هاي داخل ديگ مناسب‌ترين برنامه را انتخاب نمايد.

بهترين برنامه براي هر لباس بر اساس نوع حرکت ديگ، سرعت دور خشک کن در هر دقيقه، دماي آب و مدت زمان شستشو تعيين مي‌شود و رايج‌ترين برنامه‌هاي شستشو در لباسشويي بوش عبارتند از:

  • برنامه Automatic: اين برنامه به صورت خودکار بهترين برنامه شستشو را براي لباس‌هاي داخل ديگ انتخاب مي‌کند.
  • برنامه Sport Swear: برنامه مخصوص شستشوي لباس‌هاي ورزشي
  • برنامه Allergy Plus: برنامه شستشو براي از بردن اکثر منابع آلرژي زا
  • برنامه Super 15/30: شستشوي لباس‌ها در کمترين زمان ممکن
  • برنامه Cottons: مخصوص شستشوي الياف کتان، پنبه‌اي و نخي
  • برنامه Quick/Mix: برنامه‌اي کوتاه مدت براي لباس‌هاي با جنس مختلف
  • برنامه Delicate/Silk: برنامه شستشوي مخصوص لباس‌هاي ابريشمي و ظريف
  • برنامه Easy Care: برنامه شستشو مختص لباس‌هايي با بافت حساس
  • برنامه Duvet Program: شستشوي پارچه‌هاي بزرگ مانند ملحفه
  • برنامه Drum Clean: برنامه شستشوي ديگ و قطعات داخلي ( بدون لباس)
  • برنامه Night wash: شستشو در بهينه‌ترين حالت مصرف انرژي با دور موتور پايين و صداي کمتر
  • برنامه Dark Wash: مخصوص شستشوي لباس‌هاي تيره رنگ
  • برنامه Wool: مخصوص شستشوي لباس‌هاي پشمي

  1. برنامه‌هاي کمک شستشو

برنامه‌هاي کمک شستشو برنمامه‌هايي هستند که در کنار برنامه‌هاي شستشو اصلي مي‌توان آنها را اضافه کرد تا کارکرد دستگاه بهينه شود و عملکرد بهترين در شستشو از خود نشان دهد.

  • برنامه‌هاي کاهش دهنده مصرف انرژي

با توجه به اينکه شرکت بوش اهميت زيادي به حفظ منايع انرژي و محيط زيست دنيا مي‌دهد، تمامي مدل‌هاي ساخته شده توسط اين برند به گونه‌اي هستند که با کمترين ميزان انرژي بهترين عملکرد ممکن را داشته باشند. بدين ترتيب در کنار کسب رضايت مشتري، کمک کوچکي به حفظ هرچه بيشتر انرژي برق و منايع آب در دنيا خواهد شد. در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش قيد شده که برنامه Eco perfect و Speed perfect دو برنامه مختص کاهش مصرف انرژي هستند که مي‌توانند ميزان مصرفي برق و آب را به حداقل ممکن در برنامه شستشوي انتخابي شما برسانند.

  • برنامه Easy Ironing يا اتوکشي آسان

اين برنامه داراي جديدترين تکنولوژي ضد چروک در دنياست که با حرکات اصولي ديگ و نحوه ورود خروج آب، از گره خوردگي و چروک شدن لباس‌ها تا حد زيادي جلوگيري مي‌کند. بدين ترتيب اتوکشي لباس‌ها بسيار ساده‌تر خواهد شد و در مدت زمان کمتري مي‌توانيد آن را انجام دهيد.

  • برنامه I-DOS يا استفاده بهينه از مواد شوينده

در بسيار از موارد کاربران بيشتر از حد نيا لباس‌هاريال ار شوينده استفاده مي‌کنند که باعث توليد بيش از حد کف در داخل ديگ و تمام شدن زودهنگام شونده خود خواهند شد. با استفاده از برنامه I-DOS ،شما مي‌توانيد مخزن شوينده و نرم کننده دستگاه خود را پر کنيد و براي 20 سيکل شستشو از همان ميزان شوينده استفاده نماييد. در اين برنامه شما مي‌توانيد ميزان استفاده دستگاه از شوينده را بر اساس درجه کثيفي لباس‌ها تنظيم نماييد تا بهترين شستشو با کمترين موادشوينده را داشته باشيد.

  • برنامه Active Oxygen

در اين برنامه مولکول‌ها اوزون توسط ماشين لباسشويي توليد مي‌شوند و به لباس‌هاي داخل ديگ اضافه مي‌گردند. به اين ترتيب لباس‌ها بدون نياز به مواد شوينده کاملا تميز خواهند شد. در بررسي کيفيت لباسشويي بوش مشخص شده که با توجه به اينکه اين مولکول‌هابه تار و پود لباس نفوذ مي‌کند، تمامي باکتري‌ها و بوي عرق از بين خواهد رفت و هيچ جرم و ميکروبي بر روي الياف باقي نخواهد ماند. اين برنامه براي افرادي که به شوينده‌هاي شيميايي حساس هستند بسيار مناسب است و بهترين گزينه براي شستشوي لباس کودکان به شمار مي‌رود.

  1. شرکت گارانتي کننده ماشين لباسشويي بوش

اگرچه لباسشويي بوش از کيفيت بسيار بالايي برخوردار است اما بهتر است جهت تعمير راحت و بي دردسر دستگاه خود براي مشکلات احتمالي، دستگاه خود را از مراکزي خريد کنيد که گارانتي معتبري براي محصولات خود دارند. راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش توصيه مي‌کند که گارانتي لباسشويي بوش شما يکي از 3 شرکن کارا سرويس، بوش سرويس و يا سيهاوي باشد.

منبع: خوندني

راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش

اگر به دنبال خريد يک از بهترين ماشين لباسشويي‌هاي موجود در بازار هستيد حتما تا به حال نام برند بوش را شنيده‌ايد. اين برند آلماني به کيفيت بالاي دستگاه‌هاي خود مشهور است و محصولات خود را در سرتاسر دنيا به فروش مي‌رساند. اگر در انتخاب بهترين مدل بر اساس شرايط و معيارهاي خود مردد هستيد، اين راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش را تا انتها مطالعه کنيد.

z5_nea0.jpg

راهنماي خريد لباسشويي بوش

لباسشويي دستگاهي است که با چرخاندن ديگ خود، تمامي پارچه و لباس‌ها را از هرگونه چرک و لکه تميز مي‌کند. در بررسي کيفيت لباسشويي بوش مشخص شده که اين برند با استفاده از جديدترين و به روزترين تکنولوژي روز دنيا قادر است سخت‌‎ترين لکه‌هاي روي لباس را بدون آسيب رساندن به بافت پارچه از بين ببرد و آن را مثل روز اول نو و تميز کند. عمر بالاي قطعات داخلي لباسشويي و عملکرد عالي دستگاه در شستشوي لباس‌ها برند بوش را به يکي از بهترين توليدکنندگان لوازم خانگي برقي مبدل ساخته است.

در هنگام خريد ماشين لباسشويي بوش بهتر است ابتدا معيارهاي خود درباره بهترين ماشين لباسشويي بر اساس خواسته‌ها و شرايطتان را مشخص کنيد:

  1. ظرفيت ديگ

در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش، مهم‌ترين معيار انتخاب ماشين لباسشويي، تعداد اعضاي خانواده و ميزان لباس‌هاي کثيف در هر روز است چرا که بر اساس آن ظرفيت ديگ را انتخاب مي‌کنند. با توجه به اينکه ظرفيت ديگ ماشين لباسشويي بوش بين 6 تا 9 کيلوگرم است، اگر خانواده 1 تا 2 نفر ه داريد، خانواده‌اي کم جمعيت محسوب مي‌شويد و نياز به لباسشويي با ظرفيت ديگ 6 يا 7 کيلوگرم داريد. خانواده‌اي 3 تا 4 نفره خانواده‌هاي متوسط و خانواده 5 نفر به بالا جزو خانواده‌ها پر جمعيت قرار مي‌گيرند و بسته به ميزان لباس‌هاي کثيف در هر روز بايد دستگاهي با ظرفيت بالاتر بخرند.

  1. سري لباسشويي

بر اساس راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش، تمامي ماشين لباسشويي‌هاي اين برند در 3 سري اصلي قرار مي‌گيرد:

  • سري home professtional: اين سري جديدترين و پيشرفته‌ترين مدل‌هاي لباسشويي بوش در بازار را دارد و به دليل داشتن برنامه‌هاي شستشو بيشتر و برنامه‌ها مخصوص لکه بري جزو يکي از محبوب‌ترين‌ها در ميان خريداران است و مانيتور رنگي بسيار زيبايي دارد. بررسي کيفيت لباسشويي بوش نشان مي‌دهد که اين سري قادر به تميز کردن انواع لکه‌ها با کمتري انرژي و زمان است و هيچگونه آسيبي به بافت پارچه نخواهد رساند.
  • سري 8 : اين سري از ماشين لباسشويي‌هاي بوش تفاوت چنداني با سري home professtional ندارد و تنها تفاوتش در تعداد برنامه‌هاي لکه بري و داشتن مانيتور ساده LCD است. درب اين سري تک جداره است اما کيفيت قابل قبولي دارد. اين سري مانند سري home professtional داراي قابليت Home Connect است و به شما امکان روشن کردن دستگاه از راه دور را مي‌دهد.
  • سري 4 و 6

اين دو سري قطعات آلماني بوش را دارند اما در کشورهاي ترکيه و اسپانيا مونتاژ مي‌شوند. به همين دليل قيمت تمام شده آنها کمتر است و افراد زيادي تمايل به خريد اين سري از ماشين لباسشويي‌هاي بوش نشان مي‌دهند.

  1. نوع موتور

نکته ديگري که در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش به اشاره شده، نوع موتور دستگاه است. چرا که تاثير زيادي در عمر مفيد دستگاه، سرعت شستشو و سر و صداي آن در هنگام روشن بودن دارد. در حال حاضر تمامي موتورهاي لباسشويي بوش از نوع BLDC هستند که قدرت بالايي در شستشو و خشک کردن دارند و سيستم Eco Silence Drive بر روي آن باعث شده که صداي دستگاه در حين کار کردن به کمترين حالت خود برسد.

  1. قدرت موتور

در بررسي کيفيت لباسشويي بوش مشخص شده که قدرت موتور در مدل‌هاي اين برند شامل 1000، 1200، 1400 و 1600 دور در دقيقه مي‌رسد و تمام آنها براي يک شستشو با کيفيت کافي هستند. هرچه قدرت موتور بالاتر باشد، خشک کن دستگاه سريع‌تر عمل مي‌کند و زمان شستشو کمتر خواهد شد.

  1. سيستم‌هاي مکمل شستشو

در هر مدل، سيستم‌هاي خاصي لحاظ شده تا علاوه بر اينکه کيفيت شستشو بالاتر مي‌رود، عمر دستگاه نيز بيشتر گردد. از جمله سيستم‌هاي مکمل موجود که در راهنماي خريد لباسشويي بوش به آن اشاره شده مي‌توان موارد زير را نام برد:

  • Vario Drum: برنامه‌اي جهت محافظت از پارگي و خرابي لباس‌هاي نازک و حساس
  • Anti tangle: اين سيستم از پيچ خوردن لباس‌ها در داخل يکديگر جلوگيري مي‌کند و باعث بهتر تميز شدن پارچه و سالم ماندن بافت لباس مي‌شود. در اين حالت آب در سيکل آبکشي توسطسوراخ‌هايي بر روي ديگ خارج مي‌شود و همين موضوع از پيچيده شدن لباس‌ها به يکديگر و چروک شدنشان جلوگيري خواهد کرد.
  • Allergy Plus: اين قابليت تا 99.9 درصد منابع آلرژي زا را از روي لباس‌ها برطرف مي‌کند و بهترين گزينه براي شستشوي لباس‌هاي کودکان محسوب مي‌شود.
  1. سيستم‌هاي ايمني لباسشويي

راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش ادعا دارد اين سيستم‌ها از خراب شدن زود هنگام قطعات جلوگيري مي‌کند و باعث بالاتر رفتن عمر قطعات داخلي و بهبود کيفيت عملکرد آنها مي‌شود. از مهم‌ترين و موثرترين سيستم‌هاي ايمني که در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش به آن اشاره شده، مي‌توان موارد زير را نام برد:

  • SelfCleaning Condenser: اين سيستم در هر بار شستشو، 3 بار کندانسور دستگاه را تميز مي‌کند و همين مساله در عملکرد دستگاه و عمر قطعات تاثير مثبتي دارد.
  • Anti Vibration : با اضافه شدن اين قابليت به لباسشويي بوش اگرچه وزن دستگاه تا حد زيادي افزايش پيدا مي‌کند، اما عمر موتور بيشتر مي‌شود و تکان خوردن‌هاي زياد دستگاه در هنگام خشک کردن لباس‌ها به حداقل خواهد رسيد.
  • Active Water Plus: بر اساس راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش، اين سيستم از 3 سنسور کنترل، انتقال آب و حسگر بار ديگ تشکيل شده که مي‌تواند ميزان مصرف آب را کنترل کند تا آب بيشتر از نياز وارد ديگ نگردد و مصرف آب توسط دستگاه به حداقل برسد.
  • سيستم نشتي آب يا Aqua Stop: يکي از مشکلاتي که ممکن است براي هر ماشين لباسشويي پيش آيد، نشت ناخواسته آب از دستگاه به بيرون است.در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش نوشته شده که اين برند، جهت جلوگيري از بروز اين مشکل سيستم نشتي آب خاصي را طراحي کرده که در صورت هرگونه نشتي، جريان آب به سرعت قطع مي‌شود تا از خسارات ناشي از اين مشکل جلوگيري گردد.
  • سنسور اندازه گيري وزن: در گذشته اگر وزن لباس‌هاي داخل دستگاه به حداقل ظرفيت ديگ نمي‌رسيد، باعث چرخش بيش از حد ديگ مي‌شد که تاثيرات منفي زيادي بر روي آن به همراه داشت. اما سيستم اندازه‌گيري وزن ديگ در ماشين لباسشويي‌هاي بوش باعث شده که با هر تعداد لباسي بتوانيد دستگاه خود را روشن کنيد و نگران خرابي دستگاه نباشيد.

نکته: ريختن لباس بيشتر از حد ظرفيت ديگ، خشک نکردن لاستيک دور درب دستگاه، نوسانات شديد برق ساختمان و انتخاب برنامه شستشوي اشتباه مي‌تواند باعث خرابي دستگاه شما شود. در صورتي که موارد مهم در زمينه نگهداري ماشين لباسشويي را رعايت کنيد، در زمان کمتري با خراب شدن قطعات داخلي دستگاه خود مواجه خواهيد شد. لذا سعي کنيد با استفاده صحيح و نگهداري اصولي از دستگاه خود، براي چندين سال از تعمير لباسشويي بوش خود بي نياز شويد.

  1. جنس ديگ

در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش قيد شده که ديگ استفاده شده در تمامي مدل‌هاي ماشين لباسشويي بوش از نوع Vario drum است که يکي از بهترين‌ها در دنياست. اين ديگ از نخ کش کردن و خراب شدن بافت لباس‌هاي حساس جلوگيري مي‌کند و با حرکات آهسته و ملايم خود، کمترين ميزان آسيب را به تار و پود لباس دارد. بررسي کيفيت لباسشويي بوش نشان مي‌دهد که ديگ Vario drum تا حد زيادي از گره خوردگي لباس‌ها جلوگيري مي‌کند و چروک شدن آنها را به حداقل مي‌رساند لذا اتوکشي لباس‌ها نيز بسيار راحت‌تر مي‌شود.

  1. برنامه‌هاي شستشوي ماشين لباسشويي بوش

بر اساس راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش براي هر مدل برنامه‌هاي شستشوي متنوعي لحاظ شده تا کاربر بر اساس جنس پارچه، ميزان کثيفي و راهنماي شستشو لباس خود، بهترين برنامه شستشو را انتخاب کند. لازم به ذکر است که در کنار تمامي برنامه‌هاي از پيش تعيين شده توسط طراحان ماشين لباسشويي بوش، کاربر مي‌تواند دماي آب و تعداد دور خشک کن در دقيقه را تنظيم نمايد و برنامه شستشو را بر اساس سليقه و نياز خود، اندکي تغيير دهد.

به طور کلي برنامه‌هاي شستشو براي انواع لباس‌هاي حساس، نازک، سنگين وزن، پشمي، لباس‌هاي نخي، لباس‌هاي پلاستيکي و.. تعبيه شده‌اند. برند بوش يکي از کامل‌ترين برنامه‌هاي شستشو را دارد که ويژگي و مشخصات هريک از آنها در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش به تفصيل گفته شده تا کاربر بر اساس لباس‌هاي داخل ديگ مناسب‌ترين برنامه را انتخاب نمايد.

بهترين برنامه براي هر لباس بر اساس نوع حرکت ديگ، سرعت دور خشک کن در هر دقيقه، دماي آب و مدت زمان شستشو تعيين مي‌شود و رايج‌ترين برنامه‌هاي شستشو در لباسشويي بوش عبارتند از:

  • برنامه Automatic: اين برنامه به صورت خودکار بهترين برنامه شستشو را براي لباس‌هاي داخل ديگ انتخاب مي‌کند.
  • برنامه Sport Swear: برنامه مخصوص شستشوي لباس‌هاي ورزشي
  • برنامه Allergy Plus: برنامه شستشو براي از بردن اکثر منابع آلرژي زا
  • برنامه Super 15/30: شستشوي لباس‌ها در کمترين زمان ممکن
  • برنامه Cottons: مخصوص شستشوي الياف کتان، پنبه‌اي و نخي
  • برنامه Quick/Mix: برنامه‌اي کوتاه مدت براي لباس‌هاي با جنس مختلف
  • برنامه Delicate/Silk: برنامه شستشوي مخصوص لباس‌هاي ابريشمي و ظريف
  • برنامه Easy Care: برنامه شستشو مختص لباس‌هايي با بافت حساس
  • برنامه Duvet Program: شستشوي پارچه‌هاي بزرگ مانند ملحفه
  • برنامه Drum Clean: برنامه شستشوي ديگ و قطعات داخلي ( بدون لباس)
  • برنامه Night wash: شستشو در بهينه‌ترين حالت مصرف انرژي با دور موتور پايين و صداي کمتر
  • برنامه Dark Wash: مخصوص شستشوي لباس‌هاي تيره رنگ
  • برنامه Wool: مخصوص شستشوي لباس‌هاي پشمي

  1. برنامه‌هاي کمک شستشو

برنامه‌هاي کمک شستشو برنمامه‌هايي هستند که در کنار برنامه‌هاي شستشو اصلي مي‌توان آنها را اضافه کرد تا کارکرد دستگاه بهينه شود و عملکرد بهترين در شستشو از خود نشان دهد.

  • برنامه‌هاي کاهش دهنده مصرف انرژي

با توجه به اينکه شرکت بوش اهميت زيادي به حفظ منايع انرژي و محيط زيست دنيا مي‌دهد، تمامي مدل‌هاي ساخته شده توسط اين برند به گونه‌اي هستند که با کمترين ميزان انرژي بهترين عملکرد ممکن را داشته باشند. بدين ترتيب در کنار کسب رضايت مشتري، کمک کوچکي به حفظ هرچه بيشتر انرژي برق و منايع آب در دنيا خواهد شد. در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش قيد شده که برنامه Eco perfect و Speed perfect دو برنامه مختص کاهش مصرف انرژي هستند که مي‌توانند ميزان مصرفي برق و آب را به حداقل ممکن در برنامه شستشوي انتخابي شما برسانند.

  • برنامه Easy Ironing يا اتوکشي آسان

اين برنامه داراي جديدترين تکنولوژي ضد چروک در دنياست که با حرکات اصولي ديگ و نحوه ورود خروج آب، از گره خوردگي و چروک شدن لباس‌ها تا حد زيادي جلوگيري مي‌کند. بدين ترتيب اتوکشي لباس‌ها بسيار ساده‌تر خواهد شد و در مدت زمان کمتري مي‌توانيد آن را انجام دهيد.

  • برنامه I-DOS يا استفاده بهينه از مواد شوينده

در بسيار از موارد کاربران بيشتر از حد نيا لباس‌هاريال ار شوينده استفاده مي‌کنند که باعث توليد بيش از حد کف در داخل ديگ و تمام شدن زودهنگام شونده خود خواهند شد. با استفاده از برنامه I-DOS ،شما مي‌توانيد مخزن شوينده و نرم کننده دستگاه خود را پر کنيد و براي 20 سيکل شستشو از همان ميزان شوينده استفاده نماييد. در اين برنامه شما مي‌توانيد ميزان استفاده دستگاه از شوينده را بر اساس درجه کثيفي لباس‌ها تنظيم نماييد تا بهترين شستشو با کمترين موادشوينده را داشته باشيد.

  • برنامه Active Oxygen

در اين برنامه مولکول‌ها اوزون توسط ماشين لباسشويي توليد مي‌شوند و به لباس‌هاي داخل ديگ اضافه مي‌گردند. به اين ترتيب لباس‌ها بدون نياز به مواد شوينده کاملا تميز خواهند شد. در بررسي کيفيت لباسشويي بوش مشخص شده که با توجه به اينکه اين مولکول‌هابه تار و پود لباس نفوذ مي‌کند، تمامي باکتري‌ها و بوي عرق از بين خواهد رفت و هيچ جرم و ميکروبي بر روي الياف باقي نخواهد ماند. اين برنامه براي افرادي که به شوينده‌هاي شيميايي حساس هستند بسيار مناسب است و بهترين گزينه براي شستشوي لباس کودکان به شمار مي‌رود.

  1. شرکت گارانتي کننده ماشين لباسشويي بوش

اگرچه لباسشويي بوش از کيفيت بسيار بالايي برخوردار است اما بهتر است جهت تعمير راحت و بي دردسر دستگاه خود براي مشکلات احتمالي، دستگاه خود را از مراکزي خريد کنيد که گارانتي معتبري براي محصولات خود دارند. راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش توصيه مي‌کند که گارانتي لباسشويي بوش شما يکي از 3 شرکن کارا سرويس، بوش سرويس و يا سيهاوي باشد.

منبع: خوندني

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 105
  • بازدید کلی : 5704
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی